Efterlysning!

Jag håller för närvarande på att jobba med ett projekt, och söker därför tjejer/kvinnor i alla åldrar som har börjat lyssna på sitt eget hjärta.

Med detta menar jag personer som följer sin dröm utan att låta sig påverkas av vad andra tycker.

Personer som vågar gå sin egen väg.

Personer som brinner för sin sak.

Personer som är inspiratörer för andra.

Personer som är målmedvetna och har skapat sina egna framgångar.

Personer som har vänt motgång till framgång.

Personer som har kastat sig ut i det okända, och känner att det är rätt.

Personer som älskar livet och tar för sig.

Med andra ord alla slags kvinnor som vill dela med sig med glimtar från sin egen utveckling, för att kunna bli framtidens inspiratörer.

Känner ni att ni är en av dessa fantastiska människor och vill dela med er av era livsvägar för att på så sätt kunna ge mod och inspiration åt andra tjejer/kvinnor?

Hör då av er till mig genom mail: [email protected]
Skriv "Härliga kvinnor" i meddelanderutan.
Skriv därefter er inspirerande historia, namn, adress och telenr, så återkommer jag med mer info.

Jag ser verkligen fram emot att det rasslar till i min inkorg på mailen, och att få förmånen att läsa om alla fantastiska livsöden:)

Tack på förhand och kram// Carina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0