Lev i kärlek.

Ett helt nytt år. 365 helt nya, oskrivna dagar. Har ni planer och förhoppningar på hur ert år ska bli? Det har nog alla i viss mån, även jag.
Men detta nya året- 2011, ska jag i alla fall leva inifrån och ut. Leva i kärlek till mig själv, men även till mina medmänniskor. Lyssna till min inre röst och intuitionen om vad som är bäst för just mig. Att "våga" säga ja till mig själv och livet utan att vara rädd för vad andra ska tycka. För att jag själv mår bra, är ju det viktigaste för mig. Jag är ju den viktigaste personen i mitt liv. Det är ju endast på det viset jag kan räcka till för andra.

Våga släppa kontrollen på allt och se vad som händer. Gå lite mer på känslan. Magi kan uppstå.
Sluta vara fokuserad på vad andra ska tycka, det är ju dig det gäller.
Sluta att döma dig själv. Inse att du är en underbart, härlig "skit." Som Mia Törnblom säger:)
Vi är alla medskapare till hur vi vill att världen ska se ut.
Så blunda inte inför detta faktum, utan var med och gör tillvaron och omvärlden så underbar som du bara är kapabel till.
Ha inte "revirtänkande", det leder bara till att allt krymper. Dela med dig, och låt alla blomma ut till deras största potential.
Vi är alla unika varelser på denna planet. Det finns bara en av oss. Bara detta faktum är värt att vara stolt över:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0